အေမရိကန္ႏိုင္ငံမွာ အသက္ ၁၈ ႏွစ္နဲ႔ ၃၄ ႏွစ္ၾကားက လူငယ္ေတြကုိ စစ္တမ္းေကာက္ ေလ့လာထားျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ထူးထူးျခားျခား စစ္တမ္းေကာက္မွုပါ။
Post တစ္ခုတင္ျပီးလိုက္တဲ့အခါ ယင္းအေပၚ စိတ္ေက်နပ္မွ ရွိမရွိ စစ္တမ္းေကာက္ၾကည့္ရာ ၄ ဦးမွာ ၁ ဦးဟာ ျပီးခဲ့တဲ့ Post အတြက္ ေနာင္တရၾကေၾကာင္း ဆုိပါတယ္။ Status တစ္ခု သုိ႔မဟုတ္ ပံုတစ္ပံုပံု တင္ဖို႔အတြက္ ရွိေနတဲ့၊ ခံစားေနရတဲ့ စိတ္ေနစိတ္ထားကို ဦးစားေပးျပီး လုပ္မိပါတယ္။ ေနာက္ အခ်ိန္နည္းနည္းၾကာလာတဲ့အခါ သုိ႔မဟုတ္ ရက္ၾကာလာတဲ့အခါ ယင္းခံစားခ်က္ ေျပာင္းလဲသြားျပီး မိမိ ေဖာ္ျပမိလိုက္တဲ့ မိမိအေျခအေနေပၚမွာ အရွက္ရျခင္း သုိ႔မဟုတ္ ေနာင္တရျခင္းမ်ိဳး ျဖစ္တတ္ၾကတယ္လု႔ိ ဆုိပါတယ္။
ဥပမာ - WORST HANGOVER. Important client meeting in 10 minutes. Ugh. #Thirsty Thursday # Drunk လို႔ လူငယ္တစ္ေယာက္ တင္လိုက္မိျပီး သူ႔အေနနဲ႔ သူရဲ ႔ အရက္မူးတဲ့အေၾကာင္း ေဖာ္ထုတ္ျပမွု အေပၚ ျပန္လည္ အရွက္ရေၾကာင္း ဆုိပါတယ္။ ျပီးေတာ့ လုပ္ငန္းခြင္မွာလည္း အဆင္မေျပခင္ အခိုက္အတန္႔ တင္လိုက္တဲ့ Post က တစ္ဦတစ္ေယာက္ကို ရည္ရြယ္ေပမယ့္ ေနာက္ေတာ့လည္း ထူးျခားတဲ့ ခံစားခ်က္ မရိွတဲ့အခါ ျပန္လည္ေနာင္တ ရၾကေၾကာင္း ဆုိပါတယ္။
အားလံုးကို ဆုိလိုျခင္း မဟုတ္ပဲ ေလးဦးမွာ တစ္ဦးက ခံစားေနရတဲ့ ခံစားခ်က္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ Facebook, Twitter, Google+, Instagram တုိ႔လို Social Network ေတြမွာ Post တစ္ခု သုိ႔မဟုတ္ ပံုတစ္ခု မတင္ခင္ မိမိျမင္ေစခ်င္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း၊ မိတ္ေဆြအေရအတြက္၊ ထားသင့္ေတာ့ Privacy မ်ားကို ေသခ်ာ ေလ့လာလို႔ တင္သင့္ေၾကာင္း ေလ့လာသူမ်ားက တိုက္တြန္း ထားပါတယ္။
.
Ref: mashable
Aung Kham (TSJ team)
No comments:
Post a Comment