Aye Chan Mon
“ အေဖ”
“ေဟ....ဘာလဲသား”
“ေက်ာင္းမွာ သား ခဲတံေပ်ာက္သြားလို႔”
“ဟင္...မင္းဆရာမကို သြားမတိုင္ဘူးလား”
“တိုင္တယ္ အေဖ ေပ်ာက္ေပ်ာက္ခ်င္းပဲ သြားတိုင္လိုက္တာ”
“ေအး...သားေတာ္တယ္၊ အဲ့ဒီေတာ့ ဆရာမက သားခဲတံေပ်ာက္တာကို ဘယ္လိုအေရးယူလဲ”
“ဆရာမက ေခါင္းေဆာင္ၿပီး၊ အတန္းေခါင္းေဆာင္ကို ရွာေဖြေရးအဖြဲဖြဲ႔ခိုင္းတယ္အေဖ၊ အဲ့ဒီေတာ့ သားတို႔ အတန္းေခါင္းေဆာင္က အတန္းသား သံုးေယာက္ကို ဆင့္ေခၚၿပီး ဆရာမ စိတ္ႀကိဳက္ အဖြဲဖြဲ႔ရတာေပါ့”
“အင္...အဲ့ဒီလို လုပ္လို႔ အဆင္ေျပပါ့မလား သားရဲ႕”
“ေျပတယ္ အေဖရ”
“ဟုတ္ရဲ႕လား....ဘယ္လိုေျပတာတုန္ း”
“သားတို႔ အတန္းေခါင္းေဆာင္က အတန္းထဲမွာရွိတဲ့ လူေတြရဲ႕ အိတ္ေတြကို စစ္ေဆးၿပီး ဆရာမဆီကို စစ္ေဆးၿပီး ရလာတဲ့ အေျဖကို စာတင္ရတယ္အေဖရဲ႕”
“အဲ့ဒီေတာ့ သားခဲတံျပန္ေတြ႔ေရာလား”
“ေတြ႔ေတာ့ မေတြ႔ဘူးအေဖ....ဒါေပမယ့္ သားေက်နပ္တယ္”
“ဟင္....ဘယ္လိုႀကီးတုန္း သားရဲ႕”
“အတန္းေခါင္းေဆာင္ရဲ႕ အစီရင္ခံစာအရ....သားရဲ႕ခဲတံဟာ အိမ္ကေန ေက်ာင္းအထိပါလာတာမေသခ်ာေၾကာင္း၊ ေသခ်ာပါကလည္း မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ဆီမွာမွ မေတြ႔ေသာေၾကာင့္ အတန္းထဲတြင္ေပ်ာက္တာမျဖစ္ႏိုင္ေ ၾကာင္း၊
အတန္းထဲတြင္ ေပ်ာက္တာမျဖစ္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ အျခားေနရာမ်ားကို
စဥ္းစားၾကည့္ေသာအခါ ကာယကံရွင္ အားေမးျမန္းခ်က္အရ မည္သည့္ ေနရာကိုမွ
မယူသြားေၾကာင္းထြက္ဆိုျခင္းေၾကာ င့္ အတန္းထဲရွိေထာင့္တစ္ေနရာမ်ားက်ေ နႏိုင္ေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္ တစ္ခန္းလံုး အားပိုက္စိပ္တိုက္ရွာၾကည့္ေသာအခ ါ မည္သည့္ေနရာမွ ရွာမေတြ႔ေသာေၾကာင့္ ထိုစဥ္းစားခ်က္မွာလည္း မျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊သို႔ျဖစ္ပါေသ ာေၾကာင့္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာခံတံအားရွာေဖြ ရန္ ၿပီးေျမာက္ဖို႔ အတြက္ ေအာက္ပါ အခ်က္မ်ားထဲမွ နည္းလမ္းတစ္ခုအားေဆာင္ရြက္သင့္ေ ၾကာင္း ဆရာမအား အႀကံျပဳအပ္ပါသည္။
(1) ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာခဲတံအားအသစ္ျပ န္၀ယ္ေပးျခင္း
(2) ထိုေပ်ာက္သြားေသာ ခဲတံအား ထပ္မံရွာေဖြရန္ လံုေလာက္ေသာ လူအင္အား ထပ္မံျဖည့္တင္းေပးရန္
(3) ေပ်ာက္သြားေသာခဲတံအား ထပ္မရွာပဲ ေနျခင္း တို႔ ျဖစ္ပါသည္။
လို႔ ဆိုထားတယ္အေဖ”
“ဟ...မင္းတို႔ ဟာက ရွည္လွ်ားလွပါလား၊ ေပ်ာက္ေနတဲ့ ခဲတံလည္း ျပန္မေတြ႔ဘူး၊ ဖတ္ရတာကလည္း ဘာကိုဆိုလိုမွန္းမသိဘူး”
“ ဒါေပမယ့္ သားေက်နပ္တယ္ အေဖ”
“မင္းကလည္း ေက်ပဲ ေက်နပ္ေနတာပဲ....ဒီေလာက္ေတာင္ ေက်နပ္ေနတာ ဘာကို ေက်နပ္တာလဲ”
“အေဖပဲ စဥ္းစားၾကည့္ေလ”
“အင္း...ငါက ဘာကိုစဥ္းစားရမွာလဲ”
“သားခဲတံေပ်ာက္သြားလို႔ ဘာမွ မလုပ္ေပးတာထက္စာရင္၊ အခုလို သားအတြက္
အစီရင္ခံစာအရွည္ႀကီးဖတ္ရေတာ့ သားတန္တာေပါ့အေဖရဲ႕ ၊ ၿပီးေတာ့ ရွာေနတဲ့
အခ်ိန္ေတြမွာ သားတို႔ စာ မသင္ရဘူးေလ...အဲ့ဒါေက်နပ္စရာေပါ ့ အေဖရဲ႕...အေဖက ဒါေလးေတာင္မသိဘူး”
ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To > မုဒိတာ မေလး< Thank
Re-post By ACM 1-7-2013
“ အေဖ”
“ေဟ....ဘာလဲသား”
“ေက်ာင္းမွာ သား ခဲတံေပ်ာက္သြားလို႔”
“ဟင္...မင္းဆရာမကို သြားမတိုင္ဘူးလား”
“တိုင္တယ္ အေဖ ေပ်ာက္ေပ်ာက္ခ်င္းပဲ သြားတိုင္လိုက္တာ”
“ေအး...သားေတာ္တယ္၊ အဲ့ဒီေတာ့ ဆရာမက သားခဲတံေပ်ာက္တာကို ဘယ္လိုအေရးယူလဲ”
“ဆရာမက ေခါင္းေဆာင္ၿပီး၊ အတန္းေခါင္းေဆာင္ကို ရွာေဖြေရးအဖြဲဖြဲ႔ခိုင္းတယ္အေဖ၊ အဲ့ဒီေတာ့ သားတို႔ အတန္းေခါင္းေဆာင္က အတန္းသား သံုးေယာက္ကို ဆင့္ေခၚၿပီး ဆရာမ စိတ္ႀကိဳက္ အဖြဲဖြဲ႔ရတာေပါ့”
“အင္...အဲ့ဒီလို လုပ္လို႔ အဆင္ေျပပါ့မလား သားရဲ႕”
“ေျပတယ္ အေဖရ”
“ဟုတ္ရဲ႕လား....ဘယ္လိုေျပတာတုန္ း”
“သားတို႔ အတန္းေခါင္းေဆာင္က အတန္းထဲမွာရွိတဲ့ လူေတြရဲ႕ အိတ္ေတြကို စစ္ေဆးၿပီး ဆရာမဆီကို စစ္ေဆးၿပီး ရလာတဲ့ အေျဖကို စာတင္ရတယ္အေဖရဲ႕”
“အဲ့ဒီေတာ့ သားခဲတံျပန္ေတြ႔ေရာလား”
“ေတြ႔ေတာ့ မေတြ႔ဘူးအေဖ....ဒါေပမယ့္ သားေက်နပ္တယ္”
“ဟင္....ဘယ္လိုႀကီးတုန္း သားရဲ႕”
“အတန္းေခါင္းေဆာင္ရဲ႕ အစီရင္ခံစာအရ....သားရဲ႕ခဲတံဟာ အိမ္ကေန ေက်ာင္းအထိပါလာတာမေသခ်ာေၾကာင္း၊ ေသခ်ာပါကလည္း မည္သူတစ္ဦးတစ္ေယာက္ဆီမွာမွ မေတြ႔ေသာေၾကာင့္ အတန္းထဲတြင္ေပ်ာက္တာမျဖစ္ႏိုင္ေ ၾကာင္း၊
အတန္းထဲတြင္ ေပ်ာက္တာမျဖစ္ႏိုင္ေသာေၾကာင့္ အျခားေနရာမ်ားကို
စဥ္းစားၾကည့္ေသာအခါ ကာယကံရွင္ အားေမးျမန္းခ်က္အရ မည္သည့္ ေနရာကိုမွ
မယူသြားေၾကာင္းထြက္ဆိုျခင္းေၾကာ င့္ အတန္းထဲရွိေထာင့္တစ္ေနရာမ်ားက်ေ နႏိုင္ေၾကာင္း၊ သို႔ေသာ္ တစ္ခန္းလံုး အားပိုက္စိပ္တိုက္ရွာၾကည့္ေသာအခ ါ မည္သည့္ေနရာမွ ရွာမေတြ႔ေသာေၾကာင့္ ထိုစဥ္းစားခ်က္မွာလည္း မျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း၊သို႔ျဖစ္ပါေသ ာေၾကာင့္ ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာခံတံအားရွာေဖြ ရန္ ၿပီးေျမာက္ဖို႔ အတြက္ ေအာက္ပါ အခ်က္မ်ားထဲမွ နည္းလမ္းတစ္ခုအားေဆာင္ရြက္သင့္ေ ၾကာင္း ဆရာမအား အႀကံျပဳအပ္ပါသည္။
(1) ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာခဲတံအားအသစ္ျပ န္၀ယ္ေပးျခင္း
(2) ထိုေပ်ာက္သြားေသာ ခဲတံအား ထပ္မံရွာေဖြရန္ လံုေလာက္ေသာ လူအင္အား ထပ္မံျဖည့္တင္းေပးရန္
(3) ေပ်ာက္သြားေသာခဲတံအား ထပ္မရွာပဲ ေနျခင္း တို႔ ျဖစ္ပါသည္။
လို႔ ဆိုထားတယ္အေဖ”
“ဟ...မင္းတို႔ ဟာက ရွည္လွ်ားလွပါလား၊ ေပ်ာက္ေနတဲ့ ခဲတံလည္း ျပန္မေတြ႔ဘူး၊ ဖတ္ရတာကလည္း ဘာကိုဆိုလိုမွန္းမသိဘူး”
“ ဒါေပမယ့္ သားေက်နပ္တယ္ အေဖ”
“မင္းကလည္း ေက်ပဲ ေက်နပ္ေနတာပဲ....ဒီေလာက္ေတာင္ ေက်နပ္ေနတာ ဘာကို ေက်နပ္တာလဲ”
“အေဖပဲ စဥ္းစားၾကည့္ေလ”
“အင္း...ငါက ဘာကိုစဥ္းစားရမွာလဲ”
“သားခဲတံေပ်ာက္သြားလို႔ ဘာမွ မလုပ္ေပးတာထက္စာရင္၊ အခုလို သားအတြက္ အစီရင္ခံစာအရွည္ႀကီးဖတ္ရေတာ့ သားတန္တာေပါ့အေဖရဲ႕ ၊ ၿပီးေတာ့ ရွာေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ သားတို႔ စာ မသင္ရဘူးေလ...အဲ့ဒါေက်နပ္စရာေပါ ့ အေဖရဲ႕...အေဖက ဒါေလးေတာင္မသိဘူး”
ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To > မုဒိတာ မေလး< Thank
Re-post By ACM 1-7-2013
“ေဟ....ဘာလဲသား”
“ေက်ာင္းမွာ သား ခဲတံေပ်ာက္သြားလို႔”
“ဟင္...မင္းဆရာမကို သြားမတိုင္ဘူးလား”
“တိုင္တယ္ အေဖ ေပ်ာက္ေပ်ာက္ခ်င္းပဲ သြားတိုင္လိုက္တာ”
“ေအး...သားေတာ္တယ္၊ အဲ့ဒီေတာ့ ဆရာမက သားခဲတံေပ်ာက္တာကို ဘယ္လိုအေရးယူလဲ”
“ဆရာမက ေခါင္းေဆာင္ၿပီး၊ အတန္းေခါင္းေဆာင္ကို ရွာေဖြေရးအဖြဲဖြဲ႔ခိုင္းတယ္အေဖ၊
“အင္...အဲ့ဒီလို လုပ္လို႔ အဆင္ေျပပါ့မလား သားရဲ႕”
“ေျပတယ္ အေဖရ”
“ဟုတ္ရဲ႕လား....ဘယ္လိုေျပတာတုန္
“သားတို႔ အတန္းေခါင္းေဆာင္က အတန္းထဲမွာရွိတဲ့ လူေတြရဲ႕ အိတ္ေတြကို စစ္ေဆးၿပီး ဆရာမဆီကို စစ္ေဆးၿပီး ရလာတဲ့ အေျဖကို စာတင္ရတယ္အေဖရဲ႕”
“အဲ့ဒီေတာ့ သားခဲတံျပန္ေတြ႔ေရာလား”
“ေတြ႔ေတာ့ မေတြ႔ဘူးအေဖ....ဒါေပမယ့္ သားေက်နပ္တယ္”
“ဟင္....ဘယ္လိုႀကီးတုန္း သားရဲ႕”
“အတန္းေခါင္းေဆာင္ရဲ႕ အစီရင္ခံစာအရ....သားရဲ႕ခဲတံဟာ အိမ္ကေန ေက်ာင္းအထိပါလာတာမေသခ်ာေၾကာင္း၊
(1) ေပ်ာက္ဆံုးသြားေသာခဲတံအားအသစ္ျပ
(2) ထိုေပ်ာက္သြားေသာ ခဲတံအား ထပ္မံရွာေဖြရန္ လံုေလာက္ေသာ လူအင္အား ထပ္မံျဖည့္တင္းေပးရန္
(3) ေပ်ာက္သြားေသာခဲတံအား ထပ္မရွာပဲ ေနျခင္း တို႔ ျဖစ္ပါသည္။
လို႔ ဆိုထားတယ္အေဖ”
“ဟ...မင္းတို႔ ဟာက ရွည္လွ်ားလွပါလား၊ ေပ်ာက္ေနတဲ့ ခဲတံလည္း ျပန္မေတြ႔ဘူး၊ ဖတ္ရတာကလည္း ဘာကိုဆိုလိုမွန္းမသိဘူး”
“ ဒါေပမယ့္ သားေက်နပ္တယ္ အေဖ”
“မင္းကလည္း ေက်ပဲ ေက်နပ္ေနတာပဲ....ဒီေလာက္ေတာင္ ေက်နပ္ေနတာ ဘာကို ေက်နပ္တာလဲ”
“အေဖပဲ စဥ္းစားၾကည့္ေလ”
“အင္း...ငါက ဘာကိုစဥ္းစားရမွာလဲ”
“သားခဲတံေပ်ာက္သြားလို႔ ဘာမွ မလုပ္ေပးတာထက္စာရင္၊ အခုလို သားအတြက္ အစီရင္ခံစာအရွည္ႀကီးဖတ္ရေတာ့ သားတန္တာေပါ့အေဖရဲ႕ ၊ ၿပီးေတာ့ ရွာေနတဲ့ အခ်ိန္ေတြမွာ သားတို႔ စာ မသင္ရဘူးေလ...အဲ့ဒါေက်နပ္စရာေပါ
ေအးခ်မ္းမြန္ Credit To > မုဒိတာ မေလး< Thank
Re-post By ACM 1-7-2013
No comments:
Post a Comment