“ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ” တုိ႔ေၾကာင့္ျဖစ္ရ၏။
ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ မျဖစ္ေအာင္ ဆင္ခ်င္ ေစာင္႔စီး ခ်ဳပ္တီးႏုိင္လွ်င္ အကုသုိလ္စိတ္မျဖစ္ႏုိင္။ * ကုသုိလ္ျဖစ္ျခင္း အေၾကာင္းရင္းမွာ “အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟ” တုိ႔ေၾကာင့္ျဖစ္ရ၏။
အေလာဘ၊ အေဒါသ၊ အေမာဟ ျဖစ္ေအာင္ ဆင္ခ်င္ ပြားမ်ား တုိးပြားႏုိင္လွ်င္ ကုသုိလ္စိိတ္မ်ားျဖစ္၏။ (အေလာဘ=မလုိခ်င္မႈ၊ အေဒါသ=ေမတၱာ၊ အေမာဟ= ဉာဏ္ ပညာ။)
ေလာဘ၊ေဒါသ၊ေမာဟ စိတ္ျဖင့္ မျပဳလုပ္ပါနဲ႕ ေလာေဘာ အတၳံ န ဇာနာတိ။
(ေလာဘသည္ အမွား-အမွန္ကုိ မသိ)
ေဒါေသာ အတၳံ န ဇာနာတိ။
(ေဒါသသည္ အမွား-အမွန္ကုိ မသိ)
ေမာေဟာ အတၳံ န ဇာနာတိ။
(ေမာဟသည္ အမွား-အမွန္ကုိ မသိ)
ေလာဘ၊ ေဒါသ၊ ေမာဟ တုိ႔ျဖစ္ခုိက္မွာ ဉာဏ္ပညာမျဖစ္ႏုိင္၍
အမွား-အမွန္ကုိ ဆင္ခ်င္သိႏုိ္င္စြမ္းမရွိ။ အက်ဳိးမဲ့အမွားမ်ားကုိသာ ျပဳမိတတ္၏၊
ထုိ႔ေၾကာင့္ ယင္းစိတ္မ်ားျဖစ္ခုိက္မွာ ဘာမွမျပဳမိပါေစႏွင့္၊
ဘာမွ မဆုံးျဖတ္ပါေလႏွင့္။ ျမင့္ျမတ္သူႏွင့္ ယုတ္ညံ့သူ စိတ္ဓါတ္ ျမင့္ျမတ္သူတုိ႔သည္
ကုသုိလ္အျဖစ္မ်ားေလ့ရွိ၏။ စိတ္ဓါတ္ ႏွိပ္က် ယုတ္ညံ့သူတုိ႔သည္ အကုသုိလ္ အျဖစ္မ်ားေလ့ရွိ၏၊ စိတ္ဓါတ္ ျမင့္ျမတ္သူတုိ႔သည္ တစ္ပါးသူ၏ အကုသုိလ္မႈကုိ မတုန္႔ျပန္ သိခံႏုိင္စြမ္းရွိ၏။
စိတ္ဓါတ္ႏွိမ့္က် ယုတ္ညံ့သူတုိ႔သည္ တစ္ပါးသူ၏ အမႈမွန္သမွ် ဘာတစ္ခုမွ သည္းခံႏုိင္စြမ္းမရွိ။
မေကာင္းမႈကုိ ကတ္ကတ္ လန္ေအာင္တုန္႔ျပန္တတ္၏။ ေကာင္းမႈမ်ားကုိလည္း အဘိဇၥ်ာ ဣႆာပြား၍ တုိက္ခုိက္ဖ်က္ဆီးတတ္၏။ စိတ္ေပ်ာ့သူထဲ ရန္ညဳိစြဲ တစ္ပါးသူ စိတ္ဆုိးတုိင္း ကုိယ္ကျပန္စိတ္ဆုိးရင္ ကုိယ္႔စိတ္ ႏုေနေသး၏။ ေျမေပ်ာ့ရင္ ေျခရာထင္သလုိ စိတ္ေပ်ာ့ရင္ အၿငဳိးအေတး စြဲထင္၏။ အၿငဳိးႀကီးတတ္၏။ ေဒ၀ဒတ္သည္ ရြဲကုန္သည္ဘ၀မွ ထားခဲ့တဲ့ ရန္ၿငဳိးေၾကာင့္ သံသရာတေလွ်ာက္လုံး ဘုရားေလာင္းအား ရန္ျပဳတုိက္ခုိက္ဖ်က္ဆီးခဲ့၏၊
အ၀ီစိငရဲသုိ႔လဲ အေခါက္ေခါက္ အခါခါ ေရာက္ခဲ့ရ၏။
ရန္ၿငဳိးကုိ မပယ္ပါက တစ္သံသရာလုံး စြဲထင္တတ္၏။
သူတပါးအား ဖ်က္ဆီးလုိေသာရန္ၿငဳိးသည္ မိမိကုိ ဖ်က္ဆီး၏။
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
No comments:
Post a Comment